Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Κολύμβηση: Δεν πήγαν στην απονομή οι αθλητές του Ολυμπιακού



Μπορεί ο Ολυμπιακός στην κολύμβηση να κατέκτησε σήμερα στην Κέρκυρα τον 51ο τίτλο πρωταθλήματος στην ιστορία του όμως κανένας από τους «ερυθρόλευκους» αθλητές δεν πήγε στην απονομή…




Οι αθλητές του Ολυμπιακού με αυτόν τον τρόπο θέλησαν να δηλώσουν τη διαμαρτυρία τους για τις οικονομικές οφειλές του συλλόγου προς αυτούς. Το κύπελλο παρέδωσε η υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Άντζελα Γκερέκου, στον παράγοντα του Ολυμπιακού, Γιώργο Παπαδόπουλο.



Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών:



Δήμητρα Χαρίση (1η 50μ. ύπτιο): «Ένα χρυσό μετάλλιο για μία κοπέλα από την Ήπειρο είναι σημαντικό γεγονός για την ελληνική κολύμβηση. Έτσι εκτιμώ την σημερινή μου νίκη. Στα Γιάννενα προσπαθούμε αρκετά κάτω από αντίξοες συνθήκες. Η νίκη αυτή θα μου δώσει κουράγιο να προσπαθήσω για τη συμμετοχή μου στην Ολυμπιάδα νέων, που θα πραγματοποιηθεί εφέτος στην Σιγκαπούρη».



Άρης Γρηγοριάδης (1ος 50μ. ύπτιο): «Ήταν ο καλύτερος εφετινός μου χρόνος (σ.σ. 25.58) και αυτό με ικανοποιεί ιδιαίτερα. Ήθελα να κολυμπήσω κάτω από 25.80 και τα κατάφερα. Ήταν ό,τι καλύτερο γι αυτή την εποχή. Στην Βουδαπέστη με αυτή βέβαια την επίδοση δεν μπορώ να πετύχω πολλά πράγματα, αλλά να είστε βέβαιοι ότι η επίδοσή μου θα είναι πολύ καλύτερη. Στην Βουδαπέστη θέλω να επιστρέψω στην κορυφή της Ευρώπης. Θέλω να πάρω ένα μετάλλιο και γιατί όχι το καλύτερο μετάλλιο. Θέλω να επαναλάβω την επιτυχία του Αϊντχόβεν (σ.σ. 1ος στα 50μ. και 2ος στα 100μ. ύπτιο)».



Νόρα Δράκου (1η 100μ. ελεύθερο): «Είχα τον καλύτερο χρόνο, ήμουν το φαβορί για το χρυσό μετάλλιο, λίγο έλειψε να τα καταστρέψω όλα με την επιπόλαιη κούρσα που έκανα το πρωί στα προκριματικά (σ.σ. πέρασε 7η), αλλά τελικά τα κατάφερα και φεύγω από την Κέρκυρα με ένα χρυσό μετάλλιο. Είμαι πολύ χαρούμενη, αν και η επίδοσή μου (σ.σ. 56.70) δεν με ικανοποιεί. Στόχος μου μέσα στην χρονιά είναι να μπορέσω να πάρω μέρος σε έναν ημιτελικό στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Δυστυχώς στην Πάτρα όπου ζω και προπονούμαι οι συνθήκες είναι κακές. Σε λίγο μπορεί να μη λειτουργεί το μοναδικό κολυμβητήριο της πόλης λόγω κατασκευαστικών και οικονομικών προβλημάτων».



Γιάννης Καλάργαρης (1ος 100μ. ελεύθερο): «Δεν είμαι ικανοποιημένος από τον χρόνο μου (σ.σ. 50.31). Το όριο για το Ευρωπαϊκό της Βουδαπέστης είναι 49.36 και πιστεύω ότι είναι μέσα στις δυνατότητές μου. Ότι δεν πέτυχα στην Κέρκυρα εκτιμώ ότι θα πετύχω την άλλη εβδομάδα στο "Ακρόπολις". Υπάρχει βέβαια περίπτωση να πάω στην Βουδαπέστη και χωρίς το όριο, αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρω. Άλλωστε το 2010 θέλω να κλείσει με μία επίδοση γύρω στα 49΄΄».



Μαρία Μιχαλάκα (1η 200μ. πρόσθιο, πανελλήνιο ρεκόρ νεανίδων και όριο για το Ευρωπαϊκό της Βουδαπέστης): «Στόχος μου ήταν ο χρόνος, αυτός που μαρτυρά την βελτίωσή μου. Ωραία είναι να κερδίζεις μία μεγάλη αθλήτρια όπως η Αγγελική Εξάρχου, σπουδαίο πράγμα είναι το χρυσό μετάλλιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, αλλά η επίδοση είναι αυτή μου μετράει. Είμαι πολύ χαρούμενη, αν και δεν πρόκειται να πάω στην Βουδαπέστη. Το έχω αποφασίσει με τον προπονητή μου, το γνωρίζει ήδη η ΚΟΕ. Θα δώσω το "παρών" σε μία νέα διοργάνωση, την Ολυμπιάδα Νέων που θα γίνει τον Αύγουστο στην Σιγκαπούρη. Είναι μία άλλη προοπτική για μένα και την καριέρα μου».



Αγγελική Εξάρχου (2η 200μ. πρόσθιο, όριο για το Ευρωπαϊκό της Βουδαπέστης): «Είμαι μία από τις αθλήτριες με τις περισσότερες νίκες στα Πανελλήνια Πρωταθλήματα. Φυσικά και ήθελα να κερδίσω, αλλά δεν στεναχωριέμαι που δεν μπόρεσα να πάρω το χρυσό μετάλλιο. Άλλωστε η Μιχαλάκα είναι σπουδαία αθλήτρια. Ηταν 3η πέρσι στο Ευρωπαϊκό νεανίδων. Ο συναγωνισμός αυτός θα βελτιώσει και τις δυο μας. Είμαι πολύ χαρούμενη που έπιασα το όριο για το Ευρωπαϊκό. Αυτό σημαίνει ότι μου δίνεται ο χρόνος να προετοιμαστώ κατάλληλα για την κορυφαία διοργάνωση της χρονιάς».



Σάββας Κουγιουμτζόγλου (1ος 200μ. πρόσθιο): «Κολύμπησα χωρίς συναγωνισμό, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί την επίδοσή μου (σ.σ. 2:15.79). Δεν ήταν αυτό που περίμενα. Εχω σαν στόχο το όριο για το Ευρωπαϊκό της Βουδαπέστης, που είναι 2:13.13. Δύσκολο όριο. Περίμενα στην Κέρκυρα μία επίδοση στα 2΄14΄΄. Θα συνεχίσω και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω στο "Ακρόπολις"».



Ειρήνη Καβαρνού (1η 100μ. πεταλούδα): «Είμαι ευχαριστημένη από τη νίκη μου σήμερα, αν και δεν ήμουν πολύ καλά προετοιμασμένη για το Πρωτάθλημα. Το όριο για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ήταν και είναι δύσκολο, αλλά θα προσπαθήσω να το πετύχω».



Στέφανος Δημητριάδης (1ος 100μ. πεταλούδα): «Δεν έμεινα ικανοποιημένος από τον χρόνο που έκανα (σ.σ. 54.30) γιατί δεν έπιασα το όριο για το Ευρωπαϊκό. Έχω όμως ακόμα το "Ακρόπολις". Χαίρομαι για τη νίκη και τώρα συνεχίζουμε».



Μαριάννα Λυμπερτά (1η 1.500μ. ελεύθερο): «Είμαι πολύ χαρούμενη που πέτυχα άλλη μία νίκη και ακόμα ένα όριο. Παράλληλα, χαίρομαι ιδιαίτερα για τον χρόνο που έκανα (σ.σ. 16:30.41) και είμαι αισιόδοξη για τη συνέχεια. Τώρα, έχω μπροστά μου το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανοιχτής θάλασσας και μετά το Ευρωπαϊκό της Βουδαπέστης».



Σπύρος Γιαννιώτης (1ος 1.500μ. ελεύθερο): «Δεν είμαι ικανοποιημένος από τον χρόνο μου (σ.σ. 15:23.69), αλλά αρκετά ευχαριστημένος από τον συναγωνισμό που συνάντησα από τον φίλο μου, Αντώνη Φωκαΐδη. Ήρθα για να βοηθήσω την ομάδα μου να κατακτήσει άλλο ένα πρωτάθλημα. Πλέον αφοσιώνομαι στην ανοιχτή θάλασσα».



Γιάννης Λάμπρου (γενικός γραμματέας Ολυμπιακού): «Κατακτήσαμε τον 51ο τίτλο στην ιστορία μας. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές και αθλήτριες που με την προσπάθειά τους έφεραν για άλλη μία φορά τον Ολυμπιακό στην πρώτη θέση του βάθρου. Παρά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο σύλλογος, οι αθλητές και οι αθλήτριες τα κατάφεραν μια χαρά. Δεν πιέσαμε κανέναν αθλητή μας και όποιος δεν ήθελε να συμμετάσχει, ήταν ελεύθερος να το πράξει. Στόχος της ομάδας πλέον το 52ο πρωτάθλημα του χρόνου. Θα είμαστε κοντά τους αθλητές μας».



Σπύρος Μπιτσάκης (ως εκπρόσωπος των αθλητών και αθλητριών του Ολυμπιακού): «Στις απονομές δεν κατέβηκαν οι αθλητές του Ολυμπιακού γιατί δεν ήθελαν να πανηγυρίσουν. Έδωσαν όμως το "παρών" στην διοργάνωση και χάρισαν ακόμη έναν τίτλο στον σύλλογο. Αυτό είναι που μετράει. Έχουμε μια πικρία για την στάση της διοίκησης. Ο πρωταθλητής πρέπει να είναι πρωταθλητής και εντός και εκτός νερού. Εντός του νερού είμαστε εμείς πρωταγωνιστές. Εκτός είναι η διοίκηση. Από τον Οκτώβριο έως και σήμερα η διοίκηση δεν ήταν μαζί μας. Δεν είναι μόνο οικονομικό το πρόβλημα. Τα χρήματα είναι ένα θέμα. Εάν δεν έχει η διοίκηση λεφτά και εν μέσω κρίσης είναι η μία πτυχή της υπόθεσης. Εμείς θέλουμε διάλογο. Να πάμε μαζί, χέρι-χέρι».



Από πλευράς Εθνικού, οι Απόστολος Μπουκουβάλας και Γιώργος Τσάλτας τόνισαν: «Ο χρόνος θα δείξει εάν θα δικαιωθούμε, αλλά θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να είμαστε του χρόνου πρωταθλητές σε όλα τα επίπεδα».

http://www.piraeuspress.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου