Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Την κάνει με ελαφρά ο Φασούλας από τον Πειραιά...



Σε μια απολαυστική συνέντευξη στο Βήμα, ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Παναγιώτης Φασούλας, μας πληροφορεί πως πιθανότατα ΔΕΝ θα είναι εκείνος ο εκλεκτός υπ. Δήμαρχος Πειραιά του ΠΑΣΟΚ για τις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Φασούλας: «το κάθε κόμμα και το ΠΑΣΟΚ βεβαίως, έχει κάθε δικαίωμα να κρίνει και να αποφασίζει το οτιδήποτε...





...ο Φασούλας δεν παίρνει το δήμο, τον παίρνει κάποιος άλλος. Σε αυτή τη περίπτωση τον χαρίζω, δεν έχω τέτοια υπαρξιακά ζητήματα μέσα μου».





Μα τέτοια μεγαλοψυχία;...



Ουσιαστικά ο κ. Φασούλας παραδέχεται ότι βρίσκεται πλέον σε πολύ δύσκολη θέση... η οποία θα γίνει ακόμα δυσκολότερη από αύριο το πρωί, καθόσον μαθαίνουμε, ο Δήμαρχος θα έχει ''επισκέψεις'' το πρωί στην ΔΕΠΕΠ!



Ακόμη ένα σημείο της συνέντευξης Φασούλα στο οποίο αξίζει να σταθούμε, είναι το εξής..





«Δεν έχω καμία ανησυχία. Τι ανησυχία να έχω, αν θα μου δοθεί χρίσμα; Έχω εντελώς καθαρή την συνείδηση μου, ότι έχω προσπαθήσει να κάνω το καλύτερο για την πόλη που με τίμησε πραγματικά με την ψήφο της».



Φανταστείτε δηλαδή.. Αν αυτό ήταν το καλύτερο δυνατό, ποιο θα ήταν το χειρότερο!!!



Ο καιρός γαρ εγγύς.. που λέει και ένας φίλος!

http://www.piraeuspress.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου